۲۹ شهریور ۱۳۹۸

ترامپولین و اسکی (قسمت اول)

    برای شباهت بیشتر تمرین ترامپولین با پیست اسکی اسنوبرد را روی پای خود فیکس و شروع به پریدن روی ترامپولین کنید
هرگاه پرش های شما به ارتفاع یک متری رسید  شما مجاز به اجرای حرکات پایه که در این بخش بیان میشود را دارید :

   
۱- اجرای چرخش های turn
که فقط و فقط باید نیم دور چرخش را اجرا کنید
به صورتی که لحظه فرود ۱۸۰ درجه چرخیده باشید
تا ۱۰ بار تکرار متوالی این چرخش به همراه پرش های مناسب میتواند کمک شایانی به شما بکند

۲-بپرید و لحظه اوج پرش زانوها را در سینه جمع کرده و بلافاصله برای فرود روی کفی ترامپولین آماده شوید
این تمرین ضمن تقویت عضلات موثر در اجرای حرکت ، پیش مقدمه ایست که به واسطه اجرای درست و دقیق و متوالی شما به زدن حرکات حرفه ای نزدیکتر میکند

 

 

______________________________________________________________________

 تهیه و تنظیم : حمید میرشکاری

 

 

 

 

_______________________________________________________________________

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *