۲۹ شهریور ۱۳۹۸

گرم کردن در اسکی(قسمت سوم)

 

 

همانطور که میدانید شایع ترین آسیب های ورزشی از ناحیه کمر به وجود می آیند
سوال متداولی که از ورزشکاران به گوش میرسد این است که:
چگونه میشود در پیست اسکی عظلات کمر را آماده تمرین کرد؟؟؟
ما اینجا چند نرمش بسیار ساده را به شما معرفی میکنیم
ابتدا چوب اسکی را با فاصله یک متری جلوی خود به صورت ایستاده قرار دهید تا تکیه گاه شما آماده شود
سپس بدن را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید
و یک پا را ۲۰ مرتبه بالا بیاورید
برای تاثیر بهتر در هنگام بالا بردن سرعتی و در زمان پایین اوردن آرام اجرا شود


حال این حرکت را به پهلو هم انجام دهید
با توجه به اینکه بدن باید متمایل به پهلو و زاویه ۴۵ باشد
با انجام این حرکت برای هر پا
علاوه بر آماده سازی عضلات کمر
پشت ران و پهلو
شما میتوانید دمای بدن خود را جهت تمرین هرچه بهتر بالا ببرید و از اسکی خود لذت کافی را برخوردار شوید

 

__________________________________________________________________________

تهیه و تنظیم : حمید میرشکاری

عضو تیم ملی ژیمناستیک

قهرمان قهرمانان مسابقات کشوری ۸۵ الی ۸۸

 

 

_________________________________________________________________________

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *