۲۹ شهریور ۱۳۹۸

گرم کردن در اسکی(قسمت اول)

 

     همه ما میدانیم که لازمه شروع یک فعالیت ورزشی صحیح و حرفه ای نرمش صحیح و تخصصی آن رشته است در همین راستا در این مقاله هدف توضیح و معرفی مناسب ترین حرکات نرمشی برای رشته مفرح و زیبای اسکی میباشد. 

     از آنجایی که شرایط آب و هوایی سرد  ، نوع پوشش لباس و محیط پیست بر نحوه انجام نرمش تاثیر دارد سعی بر این است حرکاتی اجرا شوند که در حین اسکی احتمال آسیب به حداقل برسد همچنین طی آخرین تحقیقات علمی انجام حرکات پویا در ابتدای شروع نرمش باعث ایجاد خونریزی و پارگی های بسیار ریز عضله میشود که به مرور زمان در ایجاد اسیب های جدی نقش دارند

لذا پیشنهاد میشود در ابتدا از کششی اغاز کنید و به تدریج فعالییت خود را افزایش دهید

 

مدت زمان نرمش

با توجه به تایم محدود کلاس های آموزش اسکی می بایست نرمش مختصر و مفید باشد . 

۱۰ دقیقه عموما تایم قابل قبولی برای این بخش تمرینی است 

در ادامه به جزئیات آن اشاره می شود.

_________________________________________________________________________

تهیه و تنظیم : حمید میرشکاری

عضو تیم ملی ژیمناستیک

قهرمان قهرمانان مسابقات کشوری سال ۸۵ تا ۸۸

 

 

__________________________________________________________________________

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *