۰۱ آبان ۱۳۹۸

گرم نگه داشتن پا در اسکی

گرم نگه داشتن پا در اسکی

 

گرم نگه داشتن پا در اسکی

  1. همیشه کفش های خود را بعد از اسکی خشک کرده . به این معنی که فوم داخلی در آورده و فوم و پوسته کفش را هر کدام جداگانه خشک کنید.
  2. در زمانی که به محل اسکی برسید کفش های خود را گرم نگه دارید. حتی زمانی که از ماشین پیاده می شوید تا به محل پا کردن کفش  می رسید سعی کنید کوتاه ترین راه را انتخاب کرده تا کفش ها گرمای گرفته از داخل ماشین را از دست ندهد
  3. هیچ وقت جوراب های اسکی را در راه رسیدن به پیست به پا نکنید . مخصوصا زمانی بیش از ۱۰ دقیقه طول بکشد.
  4. زمانی که به پیست اسکی رسیدید جوراب های خود را عوض کرده و جوراب های اسکی خود را بپوشید
  5. اگر کفش های اسکی تنگ و فلکس بالا دارید انتخاب جوراب نازک بهترین گزینه می باشد ، چون در این حالت انگشتان فضایی برای حرکت دارند
  6. بند بالایی کفش اسکی را به اندازه کافی محکم کنید
  7. هنگامی که سوار بالابر شدید بند های کفش اسکی را آزاد کنید تا جریان خون به راحتی انجام شود.
  8. در دور اول اسکی فقط بند های بالایی کفش را محکم کنید
  9. چندین دور به این طریق اسکی کنید
  10. هنگامیکه ساعت های اولیه صبح را گذراندید بند های پایینی کفش را نیز محکم کنید
  11. در زمان ناهار جوراب های خود را عوض کنید و موارد بالا را دوباره تکرار کنید
  12. بسیاری با محکم نگه داشتن بند های اسکی خود جریان خون در پا را مختل می کنند. به طور متناوب در هنگام ایستادن بند های اسکی را شل کرده تا جریان خود انجام شود و انگشتانتان گرم بماند

تهیه و تنظیم: رضا گلبازحق

 

مطالب مرتبط

3 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *